2013-01-13

Svårt att inte bli irriterad

Vågen stod still igen. Jag blir lite lätt frustrerad när jag vet att det finns MASSOR med fläsk att ta av och kosten sköts och jag är på maximal fettförbränning. Men visst, det är ju egentligen så att jag inte ska väga mig varje dag. Då skulle jag inte bli grinig utan på tisdag märka att jag gått ner ett kilo på en vecka (minst).

Jag får utnämna mig själv som pucko och försöka låta bli vågskrället! Mental distraktion behövs så därför installerade jag Svenska Spels pokerklient. Poker är ett bra sätt att tänka på annat, helt enkelt. Har spelat min första turnering på ett par år, som jag vann. Det stiger lätt en åt huvudet, men jag ser det som distraktion helt enkelt. Det fanns 23 kronor på mitt konto och jag spelar inte för några stora summor direkt så nu får vi se vad ställningen är när jag slutar idag. Just nu ligger jag +10 kr! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar