2013-01-04

En strålande dag!

Allt har fungerat jättebra och jag känner mig grymt nöjd med mig själv! Fjärde dagen och jag har inte haft några problem alls. Visst, ungens lördagsgodis liggande på bänken var lite jobbigt att se, men det gick ju att lägga in i ett skåp så försvann det problemet! Men resten av familjens intag av pizza gick mig helt förbi, brydde mig inte alls. Hjälper i och för sig att jag inte är förtjust i pizza ens i vanliga fall. :)

Imorgon blir en hektisk dag borta, men jag planerar att äta en rejäl frukost så jag står mig länge. Maten som serveras kommer innebära många bra möjligheter för en lågkolhydratsätare som jag så det kommer inte bli något krångel där heller.

Nu ska jag sova och samla kraft inför morgondagen. Ska åka klockan 10 och innan dess är det en hel del som behöver fixas klart. Tur jag vaknar tidigt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar