2013-01-15

Lite motigt är det!

Imorse vägde jag fortfarande samma som tidigare dagar. Så veckans Rivstarts-resultat blev -1 kg. Ett bra resultat men ändå frustrerande att jag trots ketos inte går ner.

Å andra sidan mätte jag mig också och på två veckor har midjemåttet minskat med 5 cm! Så det händer ju saker trots allt! Det syns i ansiktet att jag blivit smalare med så jag hoppas att det kommer synas på vågen med snart!

Jobbet kräver väldigt mycket just nu så jag hinner inte blogga ordentligt. Också det är irriterande men det är ett övergående problem, hoppas jag.

Så jag fortsätter som jag gjort här, nöjd och belåten med att jag håller kosten trots fika på jobbet och allt vad det är. Tids nog kommer vågen gå neråt igen, till dess nöjer jag mig med försvunnet omfång! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar