2013-01-24

"A pain that I'm used to"

Så sjunger Depeche Mode in en låt. Och det ska jag säga att just nu stämmer det väldigt bra in på mig, det är ju en bekant smärta som är tillbaka. Tyvärr är också sömnproblemen pga detta onda också tillbaka och jag är tröttare än tröttast.

Sorgligt nog vet jag att jag vänjer mig både vid smärtan och sömnlösheten och går efter några veckor över i arbetsläge trots tröttheten. Det tar bara sån tid. Så jag hoppas att mitt besök hos kiropraktorn och lite mer antiinflammatoriskt under en vecka ska hjälpa till att kapa den här höga smärtvågen till lite mer lätthanterliga nivåer.

Just nu har jag svårt att lyfta mig till positiva höjder. Men det kommer, jag brukar inte vältra mig i självmedömkan mer än ett par dagar åt gången! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar