2013-01-10

Inte ändra vinnande koncept

Så sägs det ju, att man inte ska ändra ett vinnande koncept. Eftersom jag alltid gör som jag blir tillsagd (eller egentligen inte, men jag förskönar sanningen lite här på bloggen) så har jag tagit det där till mig. Därför åt jag LCHF-plättar idag igen till kvällsmat! :)

På det hela taget är jag mycket nöjd över hur det går. Tyvärr kommer tankarna krypande emellanåt om att jag är korkad som inte tog tag i detta för länge sedan, att det går för långsamt (hallå, -2,3 kg på en vecka LÅNGSAMT???) och annat trams. Som tur är hör jag ju det bara inne i huvudet och det gäller bara att köra "Lalalalalala, Bingolingo"-modellen och hoppas det försvinner.

Egentligen skulle jag satt mig på motionscykeln ikväll tänkte jag men ärligt talat orkar jag inte alls med det just nu pga jobb, jobb och jobb. Så istället för att känna mig misslyckad konstaterar jag att vikten försvinner ju ändå och det finns tid än att träna på flåset. Ska jobba hemifrån imorgon så då hinner jag trampa på ett tag när jag inte är helt utsliten mentalt och fysiskt.

Det är skönt att inte känna mig misslyckad över motionen faktiskt. Allt har sin tid, det löser sig! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar