2013-01-29

Ibland slår livet till en på käften

Imorse när jag vaknade hade jag fått ett meddelande på telefonen. Det var inget bra meddelande och jag blev rätt knäckt. Under dagen har jag försökt att inte tänka på det men det har gått så där. Väl hemma igen så har jag varken kommit framåt eller bakåt med tankarna kring det där meddelandet.

Som tur är kan jag konstatera att jag inte ens övervägt att tröstäta något bara för att det är synd om mig. Så något positivt har det ju i alla fall lett till, detta med kosten, förutom alla fysiska saker då.

Nu ska jag väl försöka ta tag i det som förorsakade meddelandet, hur nu det ska gå till när jag inte riktigt vet vad jag ska göra. Men det löser sig, hoppas jag. Känner mig väldigt låg och väldigt osäker just nu dock. Jaja.... life's a bitch and then you die, eller nåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar