2013-01-07

Matlådefunderingar

Imorgon börjar jag jobba igen och matlåda kommer vara prio för att inte äta något dumt. Så, här sitter jag och klurar på vad jag ska göra i större mängd, som är lågkolhydrat och som jag inte kommer bryta ihop av att äta flera dagar på raken. Tyvärr kommer jag inte på något bra alls som passar alla kraven. Därför tror jag att jag kommer behöva laga två omgångar med mat idag som jag kan alternera med.

Å andra sidan, ska jag nu tänka positivt så betyder det att jag inte kommer behöva laga mat till mig själv på flera dagar om jag tar alltsammans idag! Hurra! För se, jag gillar inte att laga mat alls. Trist men sant.

Tror det får bli kyckling i kokosmjölk och röd curry samt någon form av köttgryta med grädde i. Dags att tina kött!

1 kommentar:

  1. Alltid bra med matlådor! Det ska jag fixa imorrn, dessutom blev det över från middagen idag så det räckte till en låda :)

    SvaraRadera