2013-01-09

Sova, det borde jag göra oftare

Ja så känns det i alla fall. Det var svårt att få ur kroppen ur sängen imorse och det trots att jag la mig väldigt tidigt igår kväll. Men det var skönt att få sova utan att oroa sig för mycket om katten. Katten är nämligen kvar på djursjukhuset och jag hoppas de får igång honom på att äta och dricka genom att ge honom smärtstillande.

Istället för att oroa mig mer om katten ska jag strax tillbaka till jobbet. Förutom en dag strax innan jul har jag inte jobbat på kontoret på en månad. Ska bli roligt att träffa alla igen!

Vikten då? Jo, vägde mig imorse fastän jag hade sagt jag inte skulle. Men när vågen visade plus igår var jag ju tvungen att kolla. Tack och lov hade de där tre hektona försvunnit ner igen och vågen visade 86,8 kg, precis som i måndags. Nu kör jag på samma kost och låter bli vågen ett par dagar i alla fall!

Dags att jobba! Hurra1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar