2013-01-11

Allergin spökar!

Nu har jag nog kommit på varför jag mår så illa. Jag äter för mycket saker med nickel i igen. Exempelvis mina plättar, mandelmjöl i där ju... Lite less erkänner jag att jag blir faktiskt. Det är INTE roligt att vara allergisk mot så mycket dumma saker.

Nåja. Jag ska inte klaga. Det gick ju bra att äta kokt blomkål med gräddostsås och rökt skinka. Så jag slapp svälta ihjäl. Men nu är jag hungrig igen så något mer måste jag äta ikväll. Kanske ska lyxa lite och äta ett par Finn crisp med ost och smör?

Imorgon ska jag fylla vår stora bil med allt ackumulerat skräp här hemma så det går att kasta allt på återvinningen. Kanske inte det roligaste man kan göra en lördag, men tja... det behöver göras och sedan kanske man kan se kökssoffan också :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar