2013-01-04

Övergången inte helt klar än

Nu på morgonen mår jag lite illa. Så där hungrig-illamående. Inte perfekt fettdrift där kroppen signalerar rätt än, med andra ord. Men det kan ju ta ett par tre veckor så jag oroar mig inte. Istället gläds jag åt att vågen visade ytterligare -0,5 kg imorse (även om det är vatten blir jag glad) och att ketostixen visar moderat nivå ketoner i urinen. Det funkar och går åt rätt håll! Hurra!

Idag ska vi lämna en bil till verkstad och sedan handla lite på vägen hem. Därefter ska jag vara produktiv, laga mat till lajvet imorgon och sy ett par byxor till sonen som ska med och självklart växt ytterligare en decimeter sedan i september och alltså inte kan ha sina byxor.

Medan jag väntar på att maken kommer ur sängen så vi kan åka till verkstaden, ska jag fixa lite att käka. Det verkar som jag har tid för plättar... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar