2013-01-03

Rivstart 2013

Nu är det officiellt, jag har anmält mig till Rivstart 2013 och målet är att på åtta veckor gå ner minst fem kilo. För att uppnå detta kör jag på enligt plan, bort med kolhydraterna så jag får mindre ont och förhoppningsvis en riktig putt neråt på vågen. Sedan träning i form av konditionshöjande idogt trampande på motionscykeln.

Egentligen borde jag börja trampa redan nu, men jag ska villigt erkänna att när jag mår dåligt för att kroppen är på avvänjning från socker, med huvudvärk och illamående som följd, då är det svårt nog att äta. Att sedan äta rätt och därtill motionera... Näe, jag fokuserar på att äta rätt och väntar några dagar. Det blir bättre att klara av en sak i taget faktiskt.

Men jag känner mig fokuserad och nöjd hittills. En dag i taget! Det SKA GÅ!

1 kommentar:

  1. Heja heja, tillsammans fixar vi det. Önskar dig en bra dag! Kram och pepp

    SvaraRadera