2013-01-11

Jobbar hemifrån

Vilken kontrast mot igår! Idag har jag lagat mig frukost (blomkål, gräddostsås och rökt skinka), gjort en kanna te, sagt hejdå till familjen och haft det lugnt och skönt. Började ändå jobba vid 7. Känns inte alls dumt!

Vågen hade en ståstilldag idag så samma vikt som igår. Känner igen detta faktiskt, att det står still och sen hoppar neråt en dag senare. Det kan jag leva med! Testade en ketostix för säkerhets skull imorse, maxutslag. Så jag sköter kosten exemplariskt, det är bara kroppen som ska med.

Dessutom är det ju så att centimetrar försvinner oavsett om vågen säger det eller ej vilket jag redan kan känna skillnad. Speciellt den där bilringen över höfterna jag haft, den har faktiskt redan minskat! Ska mäta på tisdag tänkte jag, så får vi se konkreta mätbevis!

Går det att säga annat än att jag är grymt motiverad att hålla i detta? För det är så bra jag ÄR! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar