2012-10-15

Vem snabbspolar hela tiden?

Helgen försvann fortare än jag hann med. Det känns verkligen som om någon snabbspolat tiden framåt. Jaja... helgen var ändå rätt lugn och skön. Första helgen hemma på sju veckor. Kändes LYXIGT!

Mindre lyxigt var att magen la av. Något av det jag åt i fredags (gissningsvis kycklingfilén med salladstillbehör på leklandet) innehöll sånt jag inte ska äta. Man ska inte äta ute om man är allergisk, så är det bara. Tack och lov att jag bara blir knas i magen och inte får allergiska chocker nu för tiden (peppar, peppar).

Glömde väga mig imorse pga fortsatt magkrångel så jag ska väl ta tag i det igen imorgon. Men vikten är ju som den är oavsett vägning eller ej så jag tar inte så hårt på det. :)

Tappade fokus lite igår pga magen och åt lite ickekolhydratigt. Men det var igår det, nu är vi tillbaka på banan igen! Så det så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar