2012-10-10

En vinnardag, helt enkelt!

Först var det kallt och motorvärmaren var inkopplad, sedan var det fint väder och höst. Sedan var det ketonhalten som stigit och därmed indikerade att jag sköter kosten som jag ska.

På jobbet fick jag mycket gjort med webbsidorna jag jobbat med och vid lunch åkte jag till Västerås för att träffa min bror, två kompisar, käka lunch (kycklingfilé, sallad och beasås) och snacka strunt. En kopp te på ett fik efter det, därefter träff med en kille som jobbar på ett ställe jag eventuellt ska börja på.

Samtal med min eventuellt blivande chef på samma ställe, besked om anställningserbjudande att vänta. Besök hos brorsan, en sista kopp te och sedan hem till familjen!

Nu ska jag pimpla i mig min larvigt stora (8 dl) mugg te och sedan ta ett varmt bad och läsa nån bok.

Jag sammanfattar dagen med att hela dagen varit en vinnardag och att jag är en vinnare i alla avseenden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar