2012-10-12

Det inte vågen visar

Jag såg igår att jag faktiskt fått smalare smalben. När det syns vet man att det hänt något. Så här på förmiddagen (eftersom jag sitter hemma idag) tog jag fram måttbandet och mätte resultat. Senast jag mätte var i mitten på juli, så det har alltså gått tre månader.

På den tiden har jag tappat:

4 cm kring bysten, 3 cm i midjan, 2 cm runt höfterna, 3 cm runt låret och 2 cm runt vaden (mäter bara det tjockaste låret resp. vaden).

Det är ju faktiskt alldeles underbart! Nu är jag grymt nöjd över att jag mätte mig i somras så att jag vet att det går åt rätt håll med måtten även om vågen är lite bråkig. Vikten nu är densamma som i juli, ska tilläggas. Och ärligt talat, jag har sagt det förut, men det är ju inte vikten i sig utan storleken jag vill minska först och främst. Det gör ingenting om jag väger mycket på vågen bara jag kan ha mina kläder igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar