2012-10-17

Jämna siffror!

Hurra för mig, idag visade vågen ytterligare 0,3 kg ner och jag har gått ner 4 kg totalt. Visserligen 14 kg kvar till första stora målvikten men jag är grymt nöjd ändå. Dessutom gillar jag att det blev exakt 4 kg idag, jag gillar jämna siffror utan decimaler! ;)

Det var inte lika roligt att vakna av en massiv huvudvärk. Hade gärna varit utan den och skulle jag inte käka lunch på stan med ett par kompisar idag hade jag nog varit hemma. Men jag har tryckt i mig lite extra piller på morgonen och hoppas att värken ska ge sig.

Slutar med ett positivt tänk: ett ynka kilo kvar till delmål 1 kan kryssas av som uppnått! Hittills håller jag planen mycket bra och fortsätter jag så här så blir det en sjua först på vågen lagom till december! Det går bra nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar