2012-10-04

Inga ketoner här inte

Jag testade igen imorse, låg nivå ketoner sa stickan (iofs lite, trots allt). Jaja... det spelar ingen roll. Vikten klev neråt med 0,5 kg iaf så jag är rätt nöjd ändå. Oavsett så äter jag bra mat, jag är inte hungrig och vågen tar kliv neråt emellan varven. Finns det något att klaga på där? Nä, precis!

Ska försöka låta bli mjölk i teet idag och se om det är där boven kring ketonerna står att finna. Varje dag dricker jag ungefär 3,5 liter (blaskigt, annars får jag ju allergiska reaktioner) te. Alla muggarna är med mjölk i, så det blir säkerligen en del mjölk per dag med. Så nu tänkte jag köra varannan mugg utan mjölk, även om jag inte tycker det är lika gott då. Så får vi se.

I helgen blir det en utmaning, ska iväg och jobba med Star Wars-föreningen. Fredag till söndag iväg från hemmet, utan möjlighet att laga egen mat. Återstår att se hur bra kosthållning jag kan åstadkomma. Men oavsett så är det bara att ta nya tag på måndag igen annars, så det är ingen katastrof direkt.

Så här kommer jag gå klädd på mässan i Helsingborg:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar