2012-10-08

En härlig helg är över!

Helgen som gick arbetade jag på Scifi-mässan i Helsingborg tillsammans med mina vänner från Nordic Garrison. Som Star Wars-figurer drog vi in ca 16000:- till Barncancerfonden under helgen!

Jag har haft alldeles fantastiskt roligt och är följdaktligen helt slut efter helgen. Men det är så värt det, jag vaknade imorse trött men glad och känner att mina mentala batterier är fulladdade!

Ställde mig på vågen också och trots att maten inte var i närheten av lågkolhydrat så har jag (antagligen pga mycket arbete, mycket gå och stå) inte tappat greppet om vikten. Snarare var det faktiskt ett ynka hekto ner! Nu är jag dock tillbaka i rätt hjulspår och ska fortsätta mina steg neråt på viktstegen!

Känns riktigt bra detta!

Här är en bild från helgen, jag är den svarta TIE fighter piloten längst till höger:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar