2012-10-16

Äntligen ordning på torpet!

Eller ja, torp och torp, tror kroppen min just nu mer påminner om nedgången statarlänga. Men det börjar ordna sig med krånglet i magen i alla fall.

Lunchen idag blev kycklingfilé, blomkål, coleslaw från Ica och så pepparsås till. Såsen var en besvikelse, köpte färdig. Men den smakade inte mycket inte. Men totalt sett en mycket god lunch. Hade med mig alldeles för mycket så jag har hälften kvar i kylen, antingen att ta med hem och käka till middag eller spara till lunch imorgon.

Men det absolut bästa på hela dan är nog att jag förhoppningsvis får ett kontraktutkast från min blivande nya arbetsgivare under dagen. Har jag riktig tur kan jag alltså säga upp mig imorgon! DET, mina vänner, skulle vara det bästa som hänt på hela året tror jag! *hoppas hoppas*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar