2012-10-03

Skumt och mysko!

Eftersom jag vill se resultaten så här i början provade jag stickan imorse igen. Döm om min förvåning när det visade på lägre nivå ketoner än igår! Sedan ställde jag mig på vågen, som visade samma vikt som igår.

Nu sitter jag här och undrar vad som möjligen kan ha ställt till det igår? Maten jag åt var ju minst sagt bra ur lågkolhydratssynvinkel. Först åt jag lchf-plättar, sen köttfärsgratängen och sist kyckling och beasås. Men jag tog faktiskt två bitar mörk choklad...

Nå, det spelar ingen roll, jag tänker inte bryta ihop eller nåt. Det enda jag kan konstatera är att min kropp är lite knasig och så kör jag vidare som jag tänkt helt enkelt. Imorgon kommer det nog vara andra resultat helt enkelt! För det är faktiskt så att det känns bättre i kroppen redan, lite mindre svullen och mindre ont i lederna. Trots förkylningen. Bara att köra på, motivationen finns där och jag är positiv och stark! Tjohoo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar