2017-01-09

Och så är vardagen tillbaka... nästan!

Så var då vardagen tillbaka. I alla fall nästan helt, för en sak är annorlunda: maten på jobbet! Kändes riktigt bra att ha en LCHF-smoothie till frukost och en färdig köttgryta till lunch med.

På mitt jobb rör jag mig en del eftersom jag coachar en del folk som sitter i olika ändar av kundens stora kontor. Så när jag gick från ena änden till den andra, insåg jag att byxorna ramlade ner lite. Inte av, så klart, min rumpa är alldeles för stor än. Men magen har tydligen krympt för det var inte lika mycket som stoppade byxorna från att glida neråt. Så mitt mål: att krympa kroppen, det verkar verkligen fungera! HURRA! Då gjorde det inget att vågen för tredje dagen i rad visade samma vikt. :)
Med tanke på hur mycket jag rör mig på jobbet (6000 steg utan att anstränga mig idag, som exempel) så vet jag att det kommer lösa sig med vikten med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar