2017-01-23

En riktigt jobbig vecka är över

Födelsedagskalas är tufft. Flera på raken är ännu värre. Det har varit kakor tillgängliga hemma, kladdkaka har bakats och ätits, chokladkartong kom svärmor med i lördags. Så... jag åt tre havrekakor med choklad på i helgen. Och jag tycker faktiskt att det känns ok. För, jag lät bli kladdkakan (trots att jag verkligen var toksugen), lät bli chokladkartongen... Tre kakor och sen fick det vara bra.

Förra veckan var jobbig även pga vågen. Jag vägde ju samma sak i flera dagar och sen gick vågen UPP i lördags. Sjukt irriterande faktiskt. 2 hekto men ändå. Så gårdagens medvetna fasta (åt inte förrän vid 11 och sedan middag vid 18) verkar varit modellen, för imorse var det ett skutt ner igen.

Oavsett så har det varit en tuff vecka 3. Jag vet varför jag misslyckats förr. Det känns VÄLDIGT bra att ha tagit mig förbi första rejäla puckeln!

Det är bara att konstatera: jag är så HIMLA bra!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar