2017-01-08

Första veckan avklarad!

Min striktare hållning och planering har fungerat! Första veckan gav 3.1 kg minus! Det är verkligen inte fy skam!

Roligast idag är nog ändå viktschemat jag laddat hem. Uppenbarligen estimerar den när jag ska nå målvikt efter hur mycket vikt jag gått ner i genomsnitt. Efter en vecka tycker schemat att jag nog är klar i slutet av februari. Det tror jag dock inte på, det går inte ner 3 kg/vecka hela tiden, bara första veckan.

Men det känns bra i alla fall. Planeringen fungerar och när jag som nu varit sjuk är LCHF-smoothies verkligen räddaren i nöden. Jag har i extra mycket kokosfett och då mättar den väldigt bra, utan att jag behöver laga mat.

Imorgon är tanken att jag ska börja jobba igen efter julledigheten. Får se hur det blir med den saken, har jag feber stannar jag hemma. Annars är ju jobbet bra eftersom jag rör mig mer där. Så vi får väl se imorgon bitti helt enkelt.

2 kommentarer:

  1. Härlig läsning. Full fart framåt 2017!
    Kram och pepp

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja det fungerar verkligen jättebra! :)

      Radera