2017-01-07

Dumma blogger!

Jag insåg igår att alla mina senaste poster saknade etiketter, så jag la till dem. Nu ser det ut som de tre senaste inläggen gjordes igår... Grrrrr.... Jaja, det är ett typiskt icke-problem egentligen, men ack så irriterande.

Det lustigaste just nu är nog min vikt ändå. Igår och i förrgår hade jag samma vikt, även om vågen hade lite svårt att bestämma sig på morgonen. Idag hade jag helt plötsligt tappat 0,8 kg på två dagar. Egentligen är det nog vågen och inte vikten som är lustig, när jag tänker efter. Men i vilket fall som helst kan vi ju se att var jag gjorde igår hjälpte. Jag åt och drack mer, helt enkelt.

Känns väldigt bra faktiskt, jag har varit sugen på saker men inser ju nu att det handlar om hunger och/eller törst, sant en stor portion lathet. Äter jag ordentligt blir det inte så, så enkelt är det.

Imorgon är det officell vägdag, även om jag håller koll varje dag. Vägdagen är det riktiga resultatet, medan de dagliga kontrollerna visar att jag gör rätt. Med så mycket övervikt som jag ändå har, bör det synas små förändringar nästan hela tiden. Jag förväntar mig att denna veckans förändring blir den största på en vecka, men skulle vågen stanna eller röra sig uppåt, vet jag att jag inte sköter mig. Enkelt och bra, speciellt som jag genuint inte känner mig lika pressad av just antal kilo just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar