2017-01-02

Nystart med LCHF och feber, ingen höjdarkombo

Ja har jag bestämt mig så har jag bestämt mig. Började ju igår med en striktare kost igen, trots feber och rethosta. Så självklart känner jag mig extra miserabel så här andra dagen. Trött och eländig, ingen ork alls. Men det bra är att så är det ju även om jag bara har feber, eller bara kapar kolhydrater. Så, det blir ju egentligen inte värre. Det bara känns så.

I övrigt går det bra. Jag har mat att äta klar för när jag blir hungrig. Ett viktschema laddade jag hem någonstans ifrån förut, som jag fyllt i startvikten på. Har ännu inte orkat gå och rota fram måttbandet så måtten på kroppen får vänta. Men jag har overallen jag vill kunna ha liggande i sovrummet så den kan jag prova varje vecka och se skillnaden. Räcker ju väldigt bra så! :)

Nu hoppas jag mest att det minskade antalet kolhydrater i maten kommer göra att mitt immunförsvar får den skjuts det behöver för att hiva ut viruset så jag kan åka till stan och handla det tyg jag behöver inför ett lajv jag ska på nästa vecka. Som tur är har jag ledigt denna vecka så jag ska hinna vila upp mig och handla och sy. Men det är inte utan att jag börjar känna lite stress, lajvet är ju NÄSTA VECKA!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar