2011-10-30

Vågen och jag

Det är konstigt. Jag kan se på min kropp att det hänt saker. Magen putar inte lika mycket, speciellt inte övre delen precis under bysten. Det har blivit en synbar förändring där. Vad säger vågen då? Jo ett kilo upp jämfört med förra vägningen. Öh, jaha? Uppenbarligen är det sant som de säger de där förståsigpåarna, att det kan synas på kroppen innan det syns på vågen. Det jag funderar över är ju mest hur det kan vara så? Om det är vatten som försvunnit i min kropp borde väl det vattnet ha vägt en del. Samma sak med fett. Konstigt är det i alla fall. Frustrerande med ska tilläggas, det är inte alls roligt att vågen fortsätter visa siffror jag inte vill se. Men men... det är fortfarande nästan åtta veckor kvar till jul så dessa envisa kilon jag har kvar till -10 kg SKA bort. Så är det bara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar