2011-10-28

Lax är inget för mig

Uppenbarligen blir jag dålig av lax, oavsett medicin som gör mig mer allergisk eller ej. Tråkigt men sant. Först åt jag laxfilé, det blev jag dålig av. Sedan åt jag rökt lax. Även det blev jag dålig av. Alltså... slut med laxätandet... När jag blev dålig av rökt lax med tappade jag fokus en dag. Köpte smågodis och åt. Visserligen rätt lite men ändå. Irriterande skämmigt. Jaja, skärpte till mig igen igår. Fokus! Så nu är jag tillbaka på banan igen sedan ett par dagar, även om jag denna veckan inte bryr mig om att ställa mig på vågen. Den veckan i månaden, bara dumt för jag går alltid upp i vikt och jag vill inte ge mig själv fler ursäkter att spåra ur. Så jag väger mig igen nästa vecka och så får vi se hur mycket jag har kvar till delmål 1, -5 kg! Borde inte vara mycket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar