2011-10-25

Mår gruvligt illa

Igår bestämde jag mig för att inte äta bara pulver, det är inte värt den snabba kicken när man mår så kasst och fryser så mycket och inte kan jobba ordentligt. Så, jag lagade till ugnsstekt lax med broccolimos och remouladsås från Lohmanders. Tyvärr blev jag jättedålig av det. Precis som förra gången när jag åt lax. Jag trodde ju tidigare att det hade med allergin att göra och att det därför skulle vara ofarligt att äta lax nu när jag slutat med den andra medicinen. Men uppenbarligen inte. Så nu får jag hiva laxlådan och deppa istället. För säkerhets skull ska jag kasta de andra laxfiléerna också, det KAN ju vara något fel på laxen i sig. Just nu mår jag dock illa ändå så jag ska ta lite vätskeersättning och hoppas det ger sig. Gissningsvis blir det köpesallad till lunch idag om inte jag mår så illa att jag inte vill äta alls. Då har jag alltid pulvret.

1 kommentar: