2011-10-22

Överraskande bieffekt

Jag äter ju Methotrexate för mina ledbesvär. Tabletter intages på fredagkvällarna. Idag insåg jag att det uppenbarligen blir en del aktivitet i kroppen som jag inte tänkt på förut. För jämrans vad mycket konstigare jag känner mig jämfört med igår. Antagligen går kroppen på högvarv för jag skakar och är hungrig på ett helt annat sätt än igår. Så frågan är ju, ska jag tycka att det är bra och hoppas att mycket mer av fläskkostymen försvinner, eller ska jag lugna ner kroppen lite genom att äta kyckling till lunch och köra pulver morgon och kväll? Jaja... jag får köra vidare enligt plan och blir det för olidligt med dessa extra bieffekter så får jag väl köra lite kycklingfilé! Hade liksom inte tänkt på vad jag gör på fredagkvällarna... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar