2011-10-23

På't igen bara!

Efter att ha ätit kycklingfilé och kokt blomkål till lunch igår blev kroppen lugn. Inget skrik och panik på immunförsvarsfronten och cellgifternas härliga små bieffekter la sig med. Så till kvällsmat tog jag pulver igen och jag är inte alls så där galet hungrig nu på morgonen som jag var igår heller. Vikten var densamma imorse som igår men det var inget annat än förväntat. Nu ska jag köra pulver tills nästa fredag. Vis av erfarenhet tänker jag äta lågkolhydratsmat på fredag till lunch och samma på lördag om det verkar behövas. Gissningsvis räcker pulvret till nästa helg, kanske lördag ut eller möjligtvis söndag. Det märker vi. Viktigast är väl att inte bli så där otäckt konstig i kroppen igen. Hunger kan jag ta men hjärtklappning och skakningar av det där slaget... Kändes som jag tagit adrenalinsprutan mot allergin. *rys* Tyvärr är förkylningen inte alls så mycket bättre som jag hoppats. Fast inatt fick jag sova betydligt mycket bättre så snart så! Längtar efter att kunna trampa motionscykel också ju! Grymt nöjd med mina 3,9 kg ner hittills! Kommer inte bli problem att bli av med de andra kilona på de 8 veckor som är kvar till jul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar