2011-10-07

Äntligen tillbaka

I helgen som gick hittade jag mig själv igen! Medicinens biverkningar höll sig till bara lördagen och sedan var jag full av energi och sugen på att göra saker igen. I tisdags köpte vi en motionscykel hem dessutom. Visserligen har jag inte haft chansen att använda den än pga en förkylning men det är ju bara en tidsfråga!

Så igår tog jag beslutet, nu är det slut på att äta vad jag vill bara för att jag kan det. Även om det är roligt efter 1,5 år utan att få äta saker utan att oroa sig för allergiska reaktioner så får det räcka med två månader. :)

Nu ska jag skära ner på matintaget lite och se om det fortfarande är så att min ämnesomsättning går ner direkt eller om det faktiskt tas lite av överflödet istället. Därtill ska jag motionera och följa ett schema. Det är dags nu helt enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar