2011-10-22

Goddammit!

Idag när jag vaknade kändes det liiiite bättre i kroppen (förkylningen verkar ge sig). Tyvärr sov jag som en kratta inatt igen men på det hela taget var det liiiite bättre än gårdagsnatten, i alla fall. Men roligast var att ställa mig på vågen och upptäcka att vågen gjort ett skutt neråt! -0,7 kg sedan igår. Klev upp och ner ett par gånger för att vara säker. Wohooo! Sådana överraskningar gillar jag! Blir SÅ mycket lättare att stå emot dumheter i matväg i helgen på det viset! Just nu känner jag mig, trots förkylningen, som en riktig vinnare! Det är verkligen på väg åt rätt håll och jag har bara mig själv att tacka för det. *dansa lyckligt* Ibland känner jag mig oövervinnerlig! Idag är en sådan dag, ingenting kan stoppa mig nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar