2011-10-12

Dag 1

Jag har hållit planen idag! Bra matintag hela dagen och trampade på motionscykeln dessutom! Känns grymt bra och jag är enormt laddad för att fortsätta.

Igår hittade jag ju som sagt en ny motivator till varför jag behöver krympa i storlek. Målet är detta:


Jag ska helt enkelt bygga mig en Clone Trooper-utrustning! Till mig, full skala. För ja, självklart gillar jag Star Wars. Men också för att det vore så coolt att ha en, bara för att. Och till sist, det finns en organisation som heter 501st som dels kräver snygga grejer men också arbetar för välgörenhet. Den nordiska grenen heter Nordic Garrison och det är den jag tänkte gå med i.

Det är så mycket som är roligt nu och jag har så många saker som driver mig framåt. Oavsett vad "alla andra" kan tänkas tycka så är detta något som gjort mig ännu mer taggad. Nu SKA det bli ordning på torpet (eller i alla fall kroppen). Tjohoo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar