2011-08-12

Sjuk!

I onsdags kväll slog det till och igår var jag som en klubbad säl. Tyvärr är det precis lika idag, massor med feber, ont i halsen, snorig och självklart för mig en massa värk i kroppen.

Det är med andra ord grymt synd om mig och hade det varit förra veckan hade jag nog ätit därefter med. Men se det gjorde jag inte igår! Skötte mig bra, möjligen inte så bra i och med att jag tog en näve rostade mandlar (7 gram kh/100 gram nötter) och sen la mig, istället för att äta kvällsmat. Men tja... var inte hungrig så det gjorde nog inget.

Vågen visade ytterligare en sväng neråt imorse och trots att jag hade kläder på mig redan mätte jag lite och det verkar som jag minskat i centimetrar runt byst, midja OCH stuss nu! Ska mäta mig mer ordentligt när jag orkar. Bara att konstatera att det jag gör nu är rätt. Förutom att vara sjuk då, det kan jag sluta med tycker jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar