2011-08-23

Rivstart 2.0

Igår startade Rivstarten. Jag vägde in på 86,3 kg efter 1,5 vecka med rätt mycket sämre mathållning. Tyvärr kraschade magen i lördags så jag har inte kunnat äta som vanligt (till och med vatten ger mig magknip). Men jag är rätt glad ändå för +1 kg betyder ändå att jag slutat gå upp hysteriskt av att titta på en kolhydrat. :)

Nåja, imorse hade vågen skuttat ner igen till 85,7 kg dessutom så jag lider inte så förfärligt!

Eftersom jag just nu varken kan motionera eller äta som jag brukar så är det bara måttlighet som gäller för maten. Jag äter snälla saker för magen (yoghurt, fil etc) och tar det lugnt med mat i övrigt. Det verkar ju ändå fungera lite grann så jag fortsätter med det!

2 kommentarer:

  1. du väger mindre än mig.....hur lång är du ? jag själv är 165 cm...?
    Imorgon dras snaran åt ! Himla bra med bloggar att man blir extra peppad tack!!!

    SvaraRadera
  2. Samma längd här, på centimetern! :)

    SvaraRadera