2011-08-15

Handla saker!

Idag jobbar jag igen och det är skönt. För det innebär att jag får till lite vardagsmotion (det är långt mellan köket och min arbetsplats så varje kopp te innebär en liten promenad och jag dricker mycket te) och det blir enklare att hålla kosten exakt där den ska vara.

Efter jobbet ska jag till sjukhuset en sväng, sedan hämta barnen och åka till Ikea. Till höstens lajv i september har jag bestämt mig för att organisera mitt tält bättre och därför ska jag bland annat köpa förvaringsaskar på Ikea att ha småsaker i. De ramlar alltid ut och hamnar längst ner i en kista annars. Med småburkar blir det enklare. Tänker köpa dessa:


De kommer göra sig riktigt bra i mitt fina tält. När jag ändå är i närheten ska jag nog handla lite fler mattor på Rusta att ha på golvet i tältet. Ja just ja, behöver ju en kudde att sitta på i min nya stol med. Hmm... blir nog dyrt detta! Men det är ju roligt att handla saker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar