2011-08-03

Säljes: begagnad, trasig kropp

Igår gjorde jag klart i rabatten utanför, dvs. grävde ner lite fler marktäckande växter och sedan la jag på täckbark medan ogräset lös med sin frånvaro.

Alltså kunde jag inte sova inatt för att armarna värker så grönjävligt. Trött och grinig är jag därför och fortfarande har jag så ont att jag inte vill köra bil. Sicken tur jag har att jag kunde välja att jobba hemifrån idag!

Vågen visade iaf neråt idag igen och det känns riktigt bra. Grävde runt i skafferiet och insåg att jag har pulver kvar till tre hela veckor med ren CK. Så länge kommer jag aldrig orka! Frågan är om jag ska sikta på ett viktmål eller ett tidsmål?

Tja, jag får fundera vidare. Det är onsdag morgon nu och jag kommer iaf att köra resten av veckan på ren kur. Bestämmer mig på söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar