2011-08-21

Ibland är det bara att följa med strömmen

Tyvärr är det inte den där strömmen som går mot bra mående, viktnedgång och sådant just nu. Nehej då, just nu följer jag med strömmen av elände och sjukdom känns det som. Igår kväll åt jag lite lasagne till middag, samtidigt med andra familjen och samma mat som de andra. Lyx.

I alla fall kändes det så en stund. Men ett par timmar senare fick jag sådan fruktansvärd magknip, sedan ett oändligt besök på toa med hink i knät. Magknipet har tyvärr inte gått över helt än och nu har det gått 11 timmar...

Bara för att lägga lök på laxen fick jag även ichias-känningar. Ont från övre sätesmuskeln och ner i höger vad. Trodde jag skulle bli tokig.

Så nu sitter jag här och funderar över vad i hela fridens namn jag ska äta? För äta lär jag väl, förr eller senare. Blääää för sådana här "överraskningar".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar