2012-07-09

Ut i skogen en vecka

Om en timme far jag till skogs. Ett lajv (levande rollspel) i medeltidsmiljö väntar. Jag ska bo i tält tillsammans med min kompis J och vi får hoppas att tältet är vattentätt, för OJ vad det ska fortsätta regna i veckan tydligen. Hoppas meterologerna har fel och en stor vind kommer och blåser bort allt regnväder!

Utmaningen att äta bra blir värre ute i fält, men jag planerar att äta grillat med smaskig beasås (kanske inte fanns på medeltiden men jag måste ÄTA också), grytor jag förberett innan och ägg, korv, ost och bacon. Ska inte gå någon nöd på mig, hoppas jag!

Viktmässigt visade vågen på -0,3 kg sedan igår så jag gissar att jag nu officiellt är bortanför "tappar bara vatten"-perioden och kan fortsätta tappa fläsk! Ses om en vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar