2012-07-17

Ingen lång promenad idag inte

Det regnade men jag tänkte att det var bättre att gå med regnkläder än inte alls. Så på med regnstället och ut. När jag kommit ungefär 1 km började det hagla och tokregna. Jag vände och gick hem igen. Hängde upp blöta regnkläderna, bytte byxor och strumpor som också blivit blöta nertill och sen satte jag mig på motionscykeln istället. 15 minuter på den i raskt tempo. Trött blev jag men ont fick jag inte!

Det jag hoppas på nu är att i och med att kosten är så lågkolhydrat jag orkar hålla den plus att jag motionerar regelbundet PLUS att vikten går neråt ska göra att sjukdomen blir bättre. Mindre värk i lederna ger mer ork till annat!

Ser fram emot att få bättre kondis också, den är verkligen bedrövlig just nu! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar