2012-07-20

Tung natt blev det med

Jag sov fruktansvärt dåligt inatt med. Vet inte vad det beror på riktigt, men har huvudvärk och lätt tryck över bihålorna nu på morgonen. Tur jag fick hem burkarna med zink och d-vitamin igår, zink sägs ju hjälpa immunförsvaret ifall det nu är förkyld kroppen håller på att bli!

Vikten var ner 0,3 kg. Uppenbarligen hjälper det att röra på sig trots allt. Jag vet ju sedan tidigare att min förbränning är låg så tydligen behövs motion också. Inte mig emot så länge jag inte får ont av det!

Nu är det bara ynka två hekto kvar till delmål 1. Kommer kännas kalasbra när jag tar det målet! Fast speciellt bra kommer det nog kännas när någon SER att jag gått ner i vikt och säger det! Maken är bra på mycket, men inte på att säga sådana saker... :) Får nog vänta ytterligare några kilo men till semestern är slut borde jag ju fått bort 3-4 kg till så...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar