2012-07-19

Grymt tung dag

Vaknade ju alldeles för tidigt efter att ha sovit alldeles för lite. Dessutom vaknade jag på fel sida sängen. Så dagen har varit en av de sämre dagarna på länge. Det känns som jag är deprimerad.

Känslan i kroppen har gjort att jag velat tröstäta nåt. Vad som helst egentligen. Men se det har jag inte gjort. Jag var till affären imorse utan att köpa nåt fel eller onyttigt. Sedan lät jag bli bröd och glass när jag blev frestad av det.

Kvällen blev till slut så olidlig att jag tog på mig träningskläder, massor med myggspray och gick ut och gick. Det gick mycket långsammare än vanligt men jag gick 5 km i alla fall vilket känns riktigt bra.

Nu ska jag bada och sen hoppas jag kunna sova som folk hela natten och vakna på rätt sida sängen sen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar