2014-01-05

Vågen vs kroppen

Det har varit trögt nu flera dagar på vågen. Vilket jag inte riktigt begriper eftersom ketostixen säger att jag sköter mig. Idag hade iaf vikten gått ner lite, -0,4 kg, så kanske släpper det nu.

I vilket fall som helst tror jag att jag kanske äter för lite mat över lag så idag ska jag skriva in allt nånstans (minmat.net om den finns kvar) så jag ser var jag ligger. Bli illamående på kvällarna betyder nog matbrist får jag tro, dricker gör jag trots allt ordentligt.

Dessutom gör det nog sitt till att jag bara sitter still. På tisdag börjar jag jobba igen och då kommer kroppen behöva mer bränsle vilket förhoppningsvis kommer öka takten neråt lite. :) För att inte tala om att jag ska börja träna!

Men trots att vågen stått still i flera dagar så syns det att fläsk har försvunnit på kroppen. Så jag deppar inte såååå mycket för jag vill trots allt bli av med cykeldäcken runt midjan mest av allt just nu och det händer, oavsett vad vågen säger eller ej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar