2014-01-11

ÄNTLIGEN!

Tog bara fem dagar med perfekt kost och tålmodigt väntande men imorse släppte vågen lite igen och -0,4 kg. Känns bra, men samtidigt blir jag irriterad eftersom mina ketostix berättar att jag verkligen ligger på hög fettförbränning.

Antagligen gör jag något fel, men jag vet inte vad. Kan det vara att jag äter för lite om dagarna? Ingen aning, tycker jag ligger runt ca 2000-2500 kcal och rätt fördelning mellan fett/proteiner/kolhydrater.

Nåja, jag fortsätter som jag gjort och så får vi se vad som händer. Kan ju vara den klassiska "du har krånglat för mycket med maten så jag håller på allt fett för säkerhets skull" som kroppen kör med. Det märks väl antar jag. Nu ska jag göra mandelvåfflor till frukost bara för att lyxa lite så här på lördagsmorgonen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar