2014-01-14

Konstigt

Fullt utslag på Ketostix betyder att ketosen är i full sving och ändå visade vågen +0,2 hg i morse. Skumt och konstigt. Men förvånansvärt nog inte alls demoraliserande som det vore förut. Jag fortsätter i alla fall. :)

Lite glad blev jag i alla fall av att byta till vinterstövlarna i morse. Förra gången jag använde dem i november när det var kallt, kunde jag inte dra dragkedjan ända upp. Nu gick det hur bra som helst på båda. Nån centimeter har det alltså försvunnit!

Eftersom jag fick en allergisk reaktion i söndags (vet inte vad det var, timjan, squash eller sötningsmedel kan vara boven) så jobbade jag inte igår. Fortfarande trött men ska jobba idag. Tog träningskläderna med också även om det kanske är lite ambitiöst. Men det kommer nog behövas efter idag. Det är lite mycket på jobbet just nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar