2014-01-08

Ingen träningsvärk!

Överraskande nog med tanke på hur jag kände mig igår kväll, men jag har ingen träningsvärk idag alls. De säger ju att all träning är bra, även om det gör ont i kroppen, när man som jag har psoriasisartrit. Men igår kväll när jag trots att varmt bad för att slappna av hade svårt att somna pga värken, då var jag lite modfälld ska jag erkänna.

Idag däremot känner jag mig stärkt och lika positiv till att träna som innan träningen igår. Faktum är att jag är sugen på att träna, vilket var länge sen. Men jag är inte den som skådar en given häst i munnen, utan här tackas det och tas emot med öppna armar!

Kostmässigt sköter jag mig alldeles fantastiskt bra och enligt ketostixen är ketosen i full gång. Naturligtvis surar jag därför över att vågen VÄGRAR röra sig men samtidigt så har det ju hattats en del det senaste året med maten så jag får väl ge det lite tid. Eller mycket tid om det behövs. För oavsett om vågen ändrar sig så ändrar sig kroppen redan. Det som gladde mig något ofantligt är att bysten faktiskt krympt. Nu vet jag att alla inte vill det, men jag som just nu har 85H i BH-storlek kommer inte gråta ens om bysten halveras i storlek! :) D-kupa är också ok och inte alls lika tungt för mina stackars axlar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar