2014-01-10

Träning är bra

Men min briljanta idé att gå upp en timme tidigare för att träna idag på morgonen när jag var tvungen att jobba länge igår och inte hann iväg till gymmet innan bussen gick hem... Var den så briljant egentligen, den idén? Jag sitter här, klockan är inte ens åtta på kvällen och ögonen faller ihop på mig och jag vill bara sova.

Oavsett det så är det skönt att träna. Visserligen tog jag bara överkroppens övningar idag på morgonen eftersom jag haft värk i vänster ben hela veckan, men oavsett så känns det BRA att vara igång. Nästa gång jag träffar läkaren på reumatologen behöver jag inte skämmas utan kan säga ärligt att jag faktiskt tränar regelbundet! Bara en sådan sak!

Uppenbarligen vinner tröttheten ändå, jag får ge upp och gå och lägga mig. Zzzzzz....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar