2016-08-19

Vecka två avklarad!

Invägning imorse: hittills har jag gått ner 4,8 kg! På två veckor! TJOHOO!

Takten just nu verkar vara ungefär 0,7 kg/vecka, efter första veckans stora tapp. På alla sätt och vis en bra takt (även om jag självklart vill att allt ska försvinna NU). Jag känner mig nöjd att det funkar, att jag ser resultat på kroppen med och att jag kommer kunna hålla detta.

Ansiktet har blivit mycket smalare redan och det är jag väldigt glad över, gillar inte att se klotrund ut i ansiktet. Men det gör jag inte längre! HA!

Tyvärr har de här nästan fem kilona inte försvunnit över rumpan, så byxstorleken är ännu densamma. Men jag ser ju att det blivit lite lösare och ett par veckor till och jag kanske kommer i alla byxor som ligger i garderoben och väntar just nu (de jag växte ur över året som gått).

Jag är positiv och motiverad, känns BRA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar