2016-08-12

Första veckan avklarad!

Igår gick det mycket bättre för mig, jag gissar att det berodde på att jag dels drack mycket mer vatten och dels åt frukost, lunch och middag. Mindre illamående i alla fall, även om huvudvärk var närvarande igår ändå. Överkomlig sådan trots allt, jag behövde inte ta tabletter.

Idag på morgonen visade vågen -4 kg på en vecka. Det är betydligt mer än jag trott och överraskande mycket ner sedan igår. Men jag har en sådan där smart våg som mäter fettprocent med och uppenbarligen är det inte vatten som minskat (då brukar fettprocenten i kroppen gå upp på min våg) så det känns som jag pinkade bort 0,8 kg sedan igår. Skumt men... det som hänt har hänt, nu gäller det nästa dag och vecka.

På det hela taget har jag en bra känsla i kroppen. Hurra för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar