2010-08-13

Av och till

Det går förhållandevis bra med kosten. Även om jag åt glass igår. Men det är smällar man får ta! :) Den tiden på månaden, varmt, trött och grinigt... Tja, varför inte bara ta det man vill ha så man slutar gnälla?

Tyvärr har vågen gått uppåt lite men det beror på tiden i månaden faktiskt. Känns ändå bra för magen är fortfarande inte lika uppblåst som den var tidigare i veckan, trots allt.

Känns som det är på väg åt rätt håll. Önskar bara att jag inte var så totalt orörlig som jag är just nu. Foten som jag skadade när jag ramlade ner i trappen för tre veckor sedan är fortfarande inte bra och det gör det svårt att röra på mig. Promenader är ju lite svårt om man så säger...

Till hösten, när jag byter jobb, ska jag anmäla mig till gymmet vid det nya jobbet. Det ligger ett i huset bredvid jobbet där så då borde jag kunna träna på morgonen eller efter jobbet eller på lunchen om så är. Så om inte annat kommer jag komma igång till dess.

Självklart skulle jag kunna börja där redan nu eftersom jag passerar det stället på väg till och från jobbet. Men just nu fungerar det inte alls, alldeles för mycket på jobbet och pressat hemma med. Får se om det lugnar sig efter augusti, i så fall slår jag till med att börja där tidigare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar